Informácie o nás
Odbor 6405 4 Pracovník marketingu - cestovný ruch funguje na škole od roku 2005.
Študenti absolvovali niekoľko stáží v zahraničí:
15.9 - 6.10.2006 Odborná stáž 10 - člennej skupiny študentov štúdijného odboru pracovník marketingu na Tenerife (Kanárské ostrovy).
26.11 - 2.12.2006 Vzdelávací pobyt na partnerskej škole v Lipsku (SRN) - 12 študentov + 1 pedagóg
28. novembra 2007 sa pre 11 druhákov a tretiakov študijného odboru pracovník marketingu (PM), technik informačných a telekomunikačných technológií (TITT) a umelecko-remeselné práce (URP) zo Stredného odborného učilišťa v Leviciach, Pod amfiteátrom 7, skončila odborná stáž v Londýne (6.11. - 28.11.2007). Britská metropola sa stala na viac ako 3 týždne ich prechodným domovom vďaka úspešnému mobilitnému projektu "Marketing služieb v multikultúrnom prostredí".
Po úspešnom absolvovaní interview študenti pracovali v ofisoch marketingových, vzdelávacích, turistických, počítačových firiem a nadácií ako asistenti manažérov a vykonávali bežné administratívne a technické činnosti. Manažéri firiem ocenili najmä zručnosti študentov, ich pracovitosť a snahu naučiť sa nové veci.
Už po tretíkrát sa naši študenti zúčastnili trojtýždňovej odbornej stáže v zahraničí vďaka mobilitnému projektu v rámci Programu celoživotného vzdelávania a jeho podprogramu Leonardo da Vinci. Ich kroky tentoraz smerovali do španielskej Sevilly - jedného z najkrajších stredomorských miest a metropoly Andalúzie.
Odbornej stáže sa na prelome júna a júla zúčastnilo 8 študentov študijného odboru pracovník marketingu (blok učiva cestovný ruch) v rámci projektu WELLNESS A ANIMÁCIA AKO NOVÉ TRENDY V HOTELOVÝCH SLUŽBÁCH. Študenti praxovali v kvalitných 4* hoteloch a reštauráciách orientovaných na rekreačný a business turizmus na úseku recepcie, výrobnom a odbytovom stredisku, kde sa učili vykonávať rezervačné služby, starostlivosť o zákazníkov, prípravné a obslužné práce. Oboznámili sa s uplatňovaním wellness a animácie pri ponuke produktov s dôrazom na gastronomické služby. V prvom týždni navyše absolvovali intenzívny kurz španielčiny a rovnako aj pobyt v španielskych rodinách boli podnetným prostredím pre zdokonalenie sa v tomto jazyku.
11. júna 2009 sa 16 stážistov vrátilo šťastne z v poradí už štvrtej mobilitnej stáže v španielskej Granade. Projekt "Destinačný marketing ako moderná stratégia riadenia pre silné regióny" sa venoval aktuálnej téme partnerstva a spolupráce rôznorodých podnikov a inštitúcií, ktoré poskytovaním svojich služieb vytvárajú konečný imidž turistickej destinácie Granada. V oblasti skvalitnenia odbornej prípravy rozvinul a obohatil odborné vedomosti a zručnosti študentov najmä v oblasti destinačného marketingu, spoločenskej komunikácie, služieb turizmu a aplikovanej informatiky. Cieľovou skupinou boli študenti 2. a 3. ročníka 2 študijných odborov - pracovník marketingu so zameraním na turizmus a technik informačných a telekomunikačných technológií, cieľovou destináciou bola metropola Andalúzie Granada.
Náplňou stáže bola 3-týždňová prax a s ňou spojené úlohy v rozličných službových inštitúciách - vzdelávacom centre, cestovnej kancelárii, maloobchode, hotelovom zariadení ako aj v športovo-relaxačnom komplexe, ktoré poskytujú svoje služby domácej i zahraničnej klientele.
<